Bakım ve Destek Hizmetleri

Bakım ve Destek Hizmetleri

Infolink Bilişim Teknolojileri Bakım ve Destek Hizmetleri ile  müşterilerimizin IT alt yapılarını oluşturan ürünlerin standartlara uygun bir şekilde çalışmasını sağlamak, sistem üzerinde yer alan ürünlerden oluşan alt yapı, iletişim ortamı ve ağını bir bütün halinde çalışır durumda bulundurmak ve sistemden en iyi performans değerlerini elde etmek amacıyla sunulan katma değerli hizmetler kümesidir.     

IT Destek Hizmetleri ile,  müşterilerinin gereksinim ve beklentilerini  en uygun IT hizmet çözümleri ile sağlayarak, çalışan ve müşteri memnuniyeti ile verimliliğini arttırmayı hedeflemektedir     

Firma Bilgi İşlem sürekliliğini sağlamak, mevcut teknolojik cihazlara müdahale , upgarde  ve destek anlamında farklı seçeneklerle firmaların hizmetini sunuyoruz.      

Sunuduğumz seçenekler     


Uzaktan Erişim ile Destek Hizmeti  
    

Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote access) yoluyla sağlanır.     


Yerinde Destek Hizmeti     

Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.     

Periyodik Bakım Hizmeti     

Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.     

Telefonda Destek Hizmeti     

Sözleşmeli işletmelerden çağrı geldiğinde anda, çağrı merkezi derhal müşterinin talebini ve destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülebilir bir durum söz konusu ise, sorun çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılmış olur. Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde destek hizmeti verilir.     

Çağrı Başı Servis Hizmeti

Çağrı Başı Servis Hizmetimiz müşterilerimiz tarafından telefon, faks, e-mail veya internet üzerinden arızalarını servis merkezimize ulaştırmaları ve servis merkezimizin servis isteği ulaşımından itibaren konunun uzmanı servis elemanının servise yönlendirilmesi hizmetidir     

Sistem Destek ve Kurulum Hizmeti

Infolink Bilişim Teknolojileri Microsoft ve Linux tabanlı işletim sistemleri, güvenlik açıklarının kapatılması ve virüs saldırılarına karşı geliştirilen diğer ürünlerin kurulum ve kurulum öncesi danışmanlık hizmetlerini vermektedir. Konularında uzman sertifikalı sistem mühendislerimiz tarafından garantili kurulum hizmetleri gerçekleştirilmektedir.